Cum sa alergi: sfaturi pentru noii alergatori

Incepe treptat sa alergi pana cresti ritmul si durata alergarii.

1. Trebuie sa mergi inainte de a alerga

Incepe treptat si creste durata unei plimbari usoare pana la 30 de minute. Fa acest lucru in fiecare zi.

Vezi aici 7 beneficii importante ale mersului pe jos cel putin 30 de minute.

2. Incepe treptat sa alergi

In antrenamentul tau din fiecare zi, introdu sesiuni de 5-10 secunde la fiecare 1-2 minute de mers pe jos. Daca totul este bine dupa trei sau patru sesiuni, creste sesiunile cu inca cinci secunde in fiecare saptamana.

3. Fa-l un obicei obisnuit

Iesi la alergat in mod regulat, cam in fiecare zi.

4. Ai grija de tine

Daca simti durere la nivelul picioarelor opreste sesiunea de alergare imediat.

5. Pregateste-te pentru distante mari

Mareste durata sesiunilor de alergare treptat, cu 5-10 minute in fiecare saptamana.

6. Pastreaza apa si alimentele dupa ce alergi

Nu bea si nu manca prea mult inainte de a alerga. Dupa o alergare intensa, mananca 100 - 200 de calorii pentru a accelera reincarcarea combustibilului muscular.

Ultimele articole din Miscare

De ce sa ramai motivat sa te antrenezi iarna

Indiferent de temperaturile de afara, trebuie sa ramai motivat sa te antrenezi in continuare.

Ar trebui sa apelez la un antrenor virtual?

Ai nevoie de un plus de motivatie? Iti prezentam avantajele si dezavantajele unui antrenor virtual.

Ultimele articole

dezvoltare

3 moduri prin care sa iti exprimi recunostinta

Iata cateva lucruri simple pe care le puteti incorpora in rutina zilnica, pentru a aprecia mai bine lucrurile bune pe care le aveti in viata.   

casa

Sfaturi pentru aranjarea mobilierului acasa

Descopera idei inedite de aranjarea a pieselor de mobilier din casa ta.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana