Cum sa alergi: sfaturi pentru noii alergatori

Incepe treptat sa alergi pana cresti ritmul si durata alergarii.

1. Trebuie sa mergi inainte de a alerga

Incepe treptat si creste durata unei plimbari usoare pana la 30 de minute. Fa acest lucru in fiecare zi.

Vezi aici 7 beneficii importante ale mersului pe jos cel putin 30 de minute.

2. Incepe treptat sa alergi

In antrenamentul tau din fiecare zi, introdu sesiuni de 5-10 secunde la fiecare 1-2 minute de mers pe jos. Daca totul este bine dupa trei sau patru sesiuni, creste sesiunile cu inca cinci secunde in fiecare saptamana.

3. Fa-l un obicei obisnuit

Iesi la alergat in mod regulat, cam in fiecare zi.

4. Ai grija de tine

Daca simti durere la nivelul picioarelor opreste sesiunea de alergare imediat.

5. Pregateste-te pentru distante mari

Mareste durata sesiunilor de alergare treptat, cu 5-10 minute in fiecare saptamana.

6. Pastreaza apa si alimentele dupa ce alergi

Nu bea si nu manca prea mult inainte de a alerga. Dupa o alergare intensa, mananca 100 - 200 de calorii pentru a accelera reincarcarea combustibilului muscular.

Ultimele articole din Miscare

Vrei sa iti cresti rezistenta fizica?

Indiferent daca alergi sau tragi de fiare, ai nevoie de muschi puternici ca sa functionezi. 

Cum introduci miscarea intr-un program aglomerat

Uita de scuze. Exista modalitati prin care poti face miscare intr-o zi obisnuita.

Ultimele articole

casa

Atmosfera de toamna acasa

Cu aceste idei de decor poti aduce culorile toamnei si acasa.

alimentatie

Alimente care te ajuta in lupta impotriva stresului

Uite ce categorii de alimente te pot ajuta sa combati stresul zilnic.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana