7 beneficii importante ale mersului pe jos cel putin 30 de minute

Mersul pe jos are multe beneficii, iar practicat pe termen lung te poate ajuta mai mult decat crezi. Uite cateva rezultate pe care le poti obtine cu doar 30 minute de mers zilnic pe jos.

1. Iti ridica moralul

Stii ca mersul pe jos are acelasi efect pozitiv ca un pahar de vin sau cateva patratele de ciocolata? Adica iti ridica moralul, insa cu zero calorii. Iar daca faci o plimbare pe vreme insorita sau alaturi de un prieten, vei constata ca te vei simti si mai bine.

2. Iti deblocheaza creativitatea

Cand cauti putina inspiratie sau te-ai blocat la o idee, e indicat sa faci o mica plimbare. Un studiu a demonstrat ca te ajuta sa te deconectezi si sporeste creativitatea. Lasa-te inspirat de ce vezi, ce auzi si bucura-te la maximum de plimbare.

3. Te ajuta sa slabesti

Dupa ce vei merge zilnic cel putin 30 de minute pe jos, vei vedea ca blugii tai se vor largi. Pentru ca mersul pe jos te ajuta sa slabesti, in timp.

4. Reduce riscul de cardio-vasculare

Mersul pe jos ajuta la scaderea tensiunii arteriale, la preventia aparitiei diabetului sau a vreunui infarct miocardic.

5. Picioare mai frumoase

Mersul pe jos te ajuta sa-ti formezi picioare si de podium. Da, trebuie doar sa perseverezi, cu distante tot mai lungi, iar dupa ceva timp vei observa diferenta. Mersul pe jos previne aparitia varicelor si intareste muschii picioarelor, ajutand la o buna circulatie a sangelui.

6. O digestie mai buna

Daca obisnuiesti sa apelezi la cafea pentru o digestie mai rapida, afla ca mersul pe jos e mai indicat pentru asta. Medicii le recomanda nu numai celor care au probleme cu digestia, dar si celor care au operatii in zona abdominala sa mearga cat mai mult pe jos, pentru a-si intari musculatura.

7. Te vei obisnui sa-ti atingi obiectivele

Faptul ca iti creezi o rutina pozitiva mergand in fiecare zi pe jos, te va ajuta sa iti setezi si alte obiective benefice. Fie ca e vorba de sanatate sau de serviciu, vei incepe sa descoperi din ce in ce mai multe metode de a avea un stil de viata pozitiv si dinamic.

 

Iar daca mersul pe jos ti-a deschis apetitul pentru sport, uite si cum poti incepe sa introduci antrenamentele in programul tau.

Ultimele articole din Miscare

Incepe antrenamentul de primavara

Afla care sunt cele 6 beneficii garantate ale miscarii in aer liber. 

Cum influenteaza emotiile performanta sportiva?

Fiecare atlet bun stie ca este nevoie de mai mult decat rezistenta fizica pentru a reusi.

Ultimele articole

dezvoltare

Cum sa iti faci ordine prin ganduri

Simti ca mintea ta este ocupata cu o lista nesfarsita de lucruri pe care trebuie sa le faci?

casa

Plan de curatenie de weekend #1

Iata o serie de trucuri pe care le poti face in weekend pentru a-ti tine casa curata.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana