Ziua buna se cunoaste de dimineata!

Ti-ai dori sa faci mai multa miscare, dar parca nu gasesti timpul necesar pentru asta? Descopera trucurile care te ajuta sa te pregatesti pentru un antrenament dis-de-dimineata!

Mergi la culcare mai devreme. Este evident ca te vei simti mai bine atunci cand te culci la 10:30-11:00 pentru o trezire la 6:30. Incearca sa nu mai stai treaz dupa miezul noptii si vei vedea ca nu o sa regreti acest obicei.

Pune deoparte ehipamentul pentru alergat/ sala/ exercitii cu o seara inainte. Iti poti aranja hainele impachetate pe noptiera/ langa pat si castigi cateva minute in plus de somn.

Seteaza o singura alarma. Astfel, te educi singur in a-ti urmari planul facut pentru antrenament. Daca iti permiti sa apesi butonul de amanare, nu vei face nimic altceva decat sa scurtezi din timpul pentru miscare, ceea ce te va inspira negativ in a sari exercitiile cu totul. Nu te lasa vrajit de o jumatate de ora in plus la somn, deoarece nu va face mari diferente in nivelul de energie.

Pastreaza timp pentru cafea. Gura de cafea pe care o iei inainte sa iesi pe usa te va ajuta sa indepartezi senzatia initiala de slabiciune pe care o ai dimineata.

Ia un prieten cu tine! Daca programul tau se potriveste cu cel al unui prieten, nu ezita sa ii propui o sesiune de miscare matinala alaturi de tine. Unde-s doi, puterea creste, iar impreuna veti vedea ca timpul trece mai usor.

Pregateste ceva bun pentru recuperare. Daca pleci la munca pe stomacul gol dupa un antrenament matinal, risti sa ai o cadere mai tarziu. Fie ca iti faci o cafea cu gheata, ciocolata cu lapte sau un smoothie de fructe, o bautura care sa te ajute sa-ti revii poate face diferenta intre o zi plina de energie si una in care esti lipsit de vlaga. Mai poti incerca o gustare usoara compusa dintr-o felie de paine prajita unsa cu sortimentul preferat de crema de branza Almette.

Pe tine ce trucuri te mai ajuta pentru o trezire la primele ore ale diminetii?

Ultimele articole din Miscare

Cum influenteaza emotiile performanta sportiva?

Fiecare atlet bun stie ca este nevoie de mai mult decat rezistenta fizica pentru a reusi.

5 sporturi de interior pe care le poti practica iarna

Multe dintre activitatile tale preferate din timpul verii pot fi de asemenea placute si iarna.

Ultimele articole

casa

Culori si emotii: moduri in care esti influentat de culorile interioriului

Culorile folosite in amenajarea casei ne reflecta in mod direct emotiile.

dezvoltare

Cum sa-ti dezvolti sanatatea emotionala

Descopera ce obiceiuri te pot ajuta sa iti imbunatatesti sanatatea emotionala.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana