Sfaturi care previn durerile musculare

Cunoasterea pasilor potriviti pentru recuperare este esentiala pentru a preveni durerea musculara.

Unii oameni o numesc durere buna, dar adevarul este ca nimeni nu se bucura intr-adevar sa iasa din pat dimineata dupa un antrenament intens. Corpul tau este tensionat, muschii tai se simt slabi si umflati, iar tie ti-e foame incontinuu.

 

Poate ca te simti ca si cum nu vrei sa mergi din nou la sala. Dar daunele musculare induse de exercitiile fizice si pasii pe care ii faci pentru a te recupera fac parte din rutina ta pentru o viata sanatoasa – atata timp cat iti cunosti limitele. Cunoasterea pasilor potriviti pentru recuperare este esentiala pentru a repara muschii si pentru a preveni alte raniri. Iar vestea buna este ca pasii care duc la recuperare sunt mai usori decat credeai. 

 

1. Nu te mai suprasolicita

Exista o cantitate tot mai mare de dovezi care sugereaza ca exercitiile de intensitate moderata pana la intensitate ridicata, efectuate mai mult de 90 de minute pot avea un impact negativ asupra sanatatii. Acest studiu arata ca prea mult exercitiu fizic poate duce la: infectii cronice, oboseala, reactii alergice, disconfort digestiv, insomnie si depresie.

Cand iti fortezi constant corpul pana la limita, performanta ta poate suferi.

 

2. Asigura-te ca te odihnesti

Un somn scurt de 10 pana la 30 de minute iti poate restabili energia si iti poate imbunatati performanta si capacitatea de invatare.

 

3. Ia un pranz lichid

Sucurile din fructi post-antrenament sunt o modalitate excelenta de a te asigura ca organismal tau primeste nutrientii de care are nevoie.

Dupa o exercitiu intens, o combinatie de proteine ​​si carbohidrati iti ajuta muschii sa-si recastige rezistenta.

 

4. Foloseste un echipament de compresie

Imbracamintea de compresie poate fi un alt instrument pentru a usura durerea musculara. Hainele de compresie comprima vasele de sange si muschii, astfel incat sangele ajunge mai repede inapoi la inima.

 

Citeste si Pozitii simple pentru calmarea durerii cervicale (I).

Ultimele articole din Miscare

Trezeste-te cu un tonus bun

Ia startul zilei cu aceste exercitii care te ajuta sa iti limpezesti mintea si sa te incarci de energie.

De ce sa ramai motivat sa te antrenezi iarna

Indiferent de temperaturile de afara, trebuie sa ramai motivat sa te antrenezi in continuare.

Ultimele articole

casa

Cum sa-ti amenajezi masa de Craciun

Aceste sfaturi si trucuri te pot ajuta sa creezi o atmosfera festiva acasa.

dezvoltare

Cum sa iti cultivi optimismul

De ce ar trebui sa nu te mai ingrijorezi si sa cultivi o gandire pozitiva.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana