Idei pentru pachetelul copiilor

Adauga varietate si culoare pranzului celui mic cu aceste recomandari.

Copiii sunt mai productivi in activitatile lor cand pranzul este nutritiv si le ofera energie de lunga durata. De aceea, ar trebui sa le asiguri mereu o sursa de proteine de buna calitate in pachetelul de pranz (naut, crema de branza, pui, iaurt grecesc, linte etc) si cateva cereale integrale cu continut ridicat de fibre, cum ar fi quinoa, paste integrale sau ovaz.

Nu uita sa te gandesti la varietate, temperatura, textura, aroma si, bineinteles, nutritie. Unele dintre combinatiile noastre preferate sunt facute cu legume, fructe, cereale integrale si ceva bogat in proteine. Copiii se afla intr-o faza de crestere si dezvoltare si, in mod ideal, alimentele lor ar trebui sa sprijine acest lucru.

La desert, alege intotdeauna biscuiti preparati in casa, ori briose, cateva bucati de fructe, de preferat cele cu continut scazut de zahar, cum ar fi capsunile si zmeura bio.

Ultimele articole din Alimentatie

Gustari sanatoase pentru petreceri

In sezonul petrecerilor iti dam cateva idei legate de un meniu sanatos.

Cele mai bune alimente anti-imbatranire

Mananci bine si poti sa arati mai tanar cu aceste alimente.

Ultimele articole

casa

Cum sa-ti amenajezi masa de Craciun

Aceste sfaturi si trucuri te pot ajuta sa creezi o atmosfera festiva acasa.

dezvoltare

Cum sa iti cultivi optimismul

De ce ar trebui sa nu te mai ingrijorezi si sa cultivi o gandire pozitiva.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana