Idei pentru pachetelul copiilor

Adauga varietate si culoare pranzului celui mic cu aceste recomandari.

Copiii sunt mai productivi in activitatile lor cand pranzul este nutritiv si le ofera energie de lunga durata. De aceea, ar trebui sa le asiguri mereu o sursa de proteine de buna calitate in pachetelul de pranz (naut, crema de branza, pui, iaurt grecesc, linte etc) si cateva cereale integrale cu continut ridicat de fibre, cum ar fi quinoa, paste integrale sau ovaz.

Nu uita sa te gandesti la varietate, temperatura, textura, aroma si, bineinteles, nutritie. Unele dintre combinatiile noastre preferate sunt facute cu legume, fructe, cereale integrale si ceva bogat in proteine. Copiii se afla intr-o faza de crestere si dezvoltare si, in mod ideal, alimentele lor ar trebui sa sprijine acest lucru.

La desert, alege intotdeauna biscuiti preparati in casa, ori briose, cateva bucati de fructe, de preferat cele cu continut scazut de zahar, cum ar fi capsunile si zmeura bio.

Ultimele articole din Alimentatie

Tu bei destula apa?

Afla ce beneficii are apa pentru sanatatea ta si de ce e important sa ramai intotdeauna hidratat.

Salate de vara satioase

Aceste amestecuri creative si satioase te vor umple de fibre si proteine—nu calorii.

Ultimele articole

casa

4 greseli de amenajare pe care le faci in dormitor

Decorul locului in care dormi ar trebui sa fie aerisit si sa iti permita sa te relaxezi.

miscare

Pozitii simple pentru calmarea durerii cervicale (I)

Durerea te supara? Nu esti singurul caruia i se intampla.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana