Cum iti poti relaxa mintea inainte de culcare

Exista nopti cand adormi de indata ce capul iti atinge perna, insa exista si nopti intregi in care stai treaz?

Daca intampini dificultati in a adormi, este timpul sa iti dai seama ca ai nevoie de o rutina de somn care sa functioneze pentru mintea si corpul tau. Pentru a obtine acele 7 pana la 8 ore de somn pe noapte, exista o multime de modalitati prin care iti poti imbogati rutina de culcare.

 

Planifica-ti ora de liniste inainte de culcare

Citeste, fa un dus fierbinte, asculta muzica. In felul acesta iti atentionezi mintea si corpul ca este timpul sa se relaxeze pentru somn.

 

Limiteaza consumul de cofeina

Daca te simti plin de energie chiar inainte de culcare, ai putea sa te gandesti la cat de multa cofeina ai consumat in ziua respectiva si in ce moment al zilei ai facut-o. Ia in considerare intreruperea consumului de cofeina dupa ora 14:00.

 

Mediteaza pentru cateva minute

Duci o viata agitata si ocupata? Acesta pare sa fie standardul in zilele noastre. Meditatia timp de 5 sau 10 minute pe timp de noapte este o modalitate uimitoare de a-ti relaxa creierul inainte de a merge la culcare. Pentru diferite tipuri de meditatii ghidate, aplicatiile de telefon vin in ajutorul tau.

Ultimele articole din Dezvoltare

Devino cea mai buna versiune a ta

Vrei sa progresezi? Poti sa incepi prin a practica o atitudine de recunostinta.

Invata sa ramai creativ

Dezvolta un ritual de dimineata, stai pe langa oameni care te inspira si alte sfaturi utile.

Ultimele articole

casa

4 greseli de amenajare pe care le faci in dormitor

Decorul locului in care dormi ar trebui sa fie aerisit si sa iti permita sa te relaxezi.

alimentatie

Tu bei destula apa?

Afla ce beneficii are apa pentru sanatatea ta si de ce e important sa ramai intotdeauna hidratat.

Fii in orice moment aproape de ceea ce conteaza pentru tine!

Inregistreaza-te pentru surprize, momente de rasfat si multe alte initiative care sa te aduca mai aproape de gustul pufos al naturii!

Almette Smantana